Friday 11 March 2011

S3M@L@M N@N IND@H....

disini kita melangkah jatuh tersungkur...
usah ditegur mereka yg sedang berlari...bangkitlah dngn 2 kaki..
genggam tanah tempat kita sungkuri...
keringkan air mata lahir dari naluri ..
teruskanlah perjalanan..walau badai samudera menanti..
sesungguhnyer..hanya DIA.. tempat kita mengabdi diri menangisi dgn sejujur hati.. =)

aku sedia meraih tanganmu kala tersungkur..
kerana antara kita tiada lagi ruang yg dapat menjarakkannya..
walaupun kita tak sedarah..
namun...kita sehati sejiwa ..
kita adalah awan yg sama2 berarak ke hilir atau ke hulur..
akhirnya turun menjadi rintik hujan jua..

 waahhh..akhirnyer dah ader pun post aku sendiri kan??
pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada abg aku tersayang..
bukan senang tau dia nak post blog nie tau~!! haha...
nak aku paksa dia sampailah dia rela..
memang penat rr ader abg macam dia nie..tapi aku bangge ade abg macam dia.. =)
post pertama nie aku khaskan untuk abg aku yg nakal sorang nih..huhu..
aku harap aku nge dia dapat memajukan blog nie sama2 ..insyaallah...

No comments:

Post a Comment