Friday, 11 March 2011

S3M@L@M N@N IND@H....

disini kita melangkah jatuh tersungkur...
usah ditegur mereka yg sedang berlari...bangkitlah dngn 2 kaki..
genggam tanah tempat kita sungkuri...
keringkan air mata lahir dari naluri ..
teruskanlah perjalanan..walau badai samudera menanti..
sesungguhnyer..hanya DIA.. tempat kita mengabdi diri menangisi dgn sejujur hati.. =)

aku sedia meraih tanganmu kala tersungkur..
kerana antara kita tiada lagi ruang yg dapat menjarakkannya..
walaupun kita tak sedarah..
namun...kita sehati sejiwa ..
kita adalah awan yg sama2 berarak ke hilir atau ke hulur..
akhirnya turun menjadi rintik hujan jua..

 waahhh..akhirnyer dah ader pun post aku sendiri kan??
pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada abg aku tersayang..
bukan senang tau dia nak post blog nie tau~!! haha...
nak aku paksa dia sampailah dia rela..
memang penat rr ader abg macam dia nie..tapi aku bangge ade abg macam dia.. =)
post pertama nie aku khaskan untuk abg aku yg nakal sorang nih..huhu..
aku harap aku nge dia dapat memajukan blog nie sama2 ..insyaallah...

AYAT-AYAT JIWANG



1-Dalam hidup kita,tuhan akan bagi kita pluang untuk berjumpa dengan orang yang 
    betul-betul kita sayang...tetapi,hanya sekali,sekitanya kita leka kita akan kehilangannya
    buat selamanya...tapi,kita tidak pernah tahusiapakah orangnya..jika,kita sendiri x pernah 
    sedar dan tidak pernah cuba untuk menilai kehadirannya mungkinsetelah segalanya berlalu 
    kita mula sedar dan mungkin kita tidak berpeluang untuk memilikinya untuk selamanya...
    renung-renung kan lah........



2-SORRY
   SORRY
   SORRY
   SORRY
   SORRY
   SORRY
  don'y get confused..
  'sorry' means
  S-some 
  O-one
  R-realy
  R-remember
  Y-you


3-Knp ktew slalu mencitai seseorg yg tdk prnh mncintai ktew??
    knp ktew mnolak cinta seseorg yg amat mncintai ktew???  
    knp ktew slalu mngenang seseorg yg tdk prnh igt ktew??
    knp air mate slaluye mengalir hnye krn seseorg yg tdk akn prnh membahagiakn ktew??
    knp??....knp????...knp????


    kerana seseorg tdk bermakna memiliki dirinya,
    cinta itu dtg dari haty ktew,
    tdk dpt diketahui seseorg pon,
   andai dpt cinta itu..jagailah ia dgn sebaiknya...


4-Anak ikan ank biawak,
    sye suke awk!!!!


    sungai penuh ikn puyu,
    i luve u!!!!


    lepk sungai tngkp katak,
    awk suke sye x???


    main lumpur tepi paya,
    awk syg sye???


   duk kdai mkn mee,
   do you miss me???


   dpt duit blnje sakan,
   awk syg sye kn....


   main pasir baling2 batu,
   knp syum2 tu??


   hahahahahahahahahahahaaha....




5-Cmne U nk eja 'C..NTA' klu xde I..
    cmne U nk eja 'R..NDU' klu xde I..
    dn cmne U nk 'H..DUP' klu xde I..


   sbb tu lah dlm aty U kne sntiase ad I....supaya I tdk hilang 
   dan tinggalnkn U..so U kne la syg I smpa bler2.....